Ден 1 - Бойно Широ Доджо кръщение с елементи на планински дъжд

Здравейте, приятели!

Убедени сме, че с нетърпение очаквате разказите за нашите летни приключения. Започваме с ден първи!

Бойната група се събра на хижа "Осогово" около обяд. Нашите домакини ни нагостиха вкусно и заедно с това, обсъдихме плановете за предстоящите лагерни дни. По план трябваше да имаме следобедна тренировка, но с цел по-бърза и успешна климатизация, решихме да пропуснем тренировъчното занимание и да си направим разходка в гората. В началото на нашата разходка времето беше слънчево и приятно, а настроението ни супер ведро. Тръгнахме по горската пътека и изведнъж се появиха облаци и започнаха да капят едри капки дъжд. За секунди небето почерня и заваля проливно. Ние не бяхме подготвени за тази ситуация и се намокрихме, както се казва "до кости". Въпреки това настроението ни остана ведро и решихме да не се ядосваме, а да се забавляваме. За съжаление не успяхме да направи снимки, но Ви показваме част от последствията от дъжда - изпрани и сушащи се на слънце маратонки, благодарение на нашата приятелка Нели, която се погрижи да пусне в пералнята мокрите ни дрехи и обувки.

Оказа се, че в малкото езеро до хижата има живи, огромни, скачащи, особено след дъжда шарани.

След като видяхме шараните, Супер Кало (Калоян) откри важната планинска маркировка, която в някой от следващите дни, ще ни заведе до планинския връх Кюнек.

След вечеря си организирахме парти с любима музика и интересни костюми (е само някои от нас, другите предпочетоха да са скучни - шегичка). Главни диджеи на партито бяха Леа, Кари, г-н Маринов, под вещото ръководство на Супер Кало. Оказа се, че в групата имаме и талантлив художник - Дими.

Няколко снимки за финал и от нас толкова за Ден 1. Убедени сме, че с нетърпение очаквате приключенията ни от Ден 2!

Популярни публикации от този блог

Ден 6 или как далечният връх Кюнек се оказа по-близо от очакваното

Ден 8 или как планината ни показа, че с нея шега не бива

Ден 7 - Награда за шампиони, вековните секвои и Сръчната работилница на Искра