Ден 6 или как далечният връх Кюнек се оказа по-близо от очакваното

Ден 6 от лятното Широ Доджо приключение с елементи на пълен айляк не започна съвсем айляшки, защото по вече изградена шестдневна традиция имахме сутрешна тренировка в 7.30 часа, която Леа и Кари пропуснаха, защото се успаха. Тренировката беше много интересна и динамична. А най-сериознте сме на снимката по-долу!

Последва бърза и вкусна закуска. В ресторанта ни очакваше изненада -  наспалите се и усмихнати лица на Леа и Кари ;) Хапнахме, последваха инструкции от Дари за предстоящия преход, стегнахме раниците и се приготвихме за тръгване към връх Кюнек. Естествено не може без групова снимка преди тръгване, ако няма такава, все едно не сме ходили никъде.

Кучетата Широ и Аяна също се подготвиха за поход в планината. Главен редактор Дими беше екипиран с туристически щеки, Леа - също. Пътеката за връх Кюнек започва от стълбичките в ляво от хижа Осогово и е отлично обозначена с бяло-синя туристическа маркировка. Пътят нагоре към върха ни отне около един час, а разстоянието е около 1,5 км.

Пътят към връх Кюнек първоначално минава през хубава борова гора, след това през малинак и на финала през открита местност с ниски храсти, но е лесно проходим. Направихме доста снимки. Споделяме с Вас няколко от тях.

Бяхме много внимателни и следяхме маркировката зорко, така че се оказахме на правилния път :)

По средата на пътя нагоре към върха, сенсей Симеон ни обясни как ще слиза надолу.

Кучетата Широ и Аяна също се представиха добре, а групата беше супер сериозна и надъхана.

Пътят към върха ни отне около час, но определено си заслужаваше. Оказа се, че за най-малкият член на нашата лагерна група Супер Кало това е първия изкачен връх. Днес той беше истински супер герой, който издърпа двама родители, докато се катереше из стръмните планински пътеки.

Дими и Леа бяха приятно изненадани от прехода и признаха, че са очаквали нещо, а то се е оказало съвсем друго. Накрая, естествено има и шега :)

Всички хора от групата бяха доволни и щастливи.

Кучетата Широ и Аяна, също се усмихваха през цялото време.

Може би срещнахме лисица, а дали не беше Аяна?

Въпреки, че Мони искаше да слиза скоростно още в средата на пътя на изкачване, стигна до върха, а беше и доволен.

От връх Кюнек се откриваха страхотни панорамни гледки към град Кюстендил, планините Конявска, Рила и Пирин, както и над съседните върхове на Осоговската планина.

Благодарим на Нико, че беше супер внимателен и грижовен и асистира на Кало за успешното спускане от връх Кюнек до хижа Осогово.

Благодарим и на главният блогър-асистент Силвия, че всеки ден прави много красиви снимки, които ние с удоволствие ползваме за нашия блог.

Днес творческото писане на екипът на лагерния Широ Доджо блог се оказа много по-успешно, отколкото вчера. Леа, Кари, Дими и Нико вече са полупрофесионални блогъри :) Жалко, че с всеки изминал ден се доближаваме все повече до края на нашият летен лагер.

Все пак едно от най-важните неща за деня - "наградата" за сутрешното успиване на Леа и Кари предстоеше, заради отсъствието им от тренировка. Всички бяхме в очакване на тежкото, но справедливо решение на сенсей Симеон. А то е - изиграване на ката Хейан Шодан двадесет пъти без прекъсване :) Не сме сигурни, това дали е точно наказание или по-скоро добро, защото ще научат катата отлично и в бъдеще няма да имат проблем с нея. Но сме убедени, че от утре, до края на лагера ще стават по-рано от всички останали.

Утре ни предстои Ден 7 - гората с вълшебните секвои и чудна работилничка в "Сръчно". Очаквайте ни със следващия разказ...

Популярни публикации от този блог

Ден 7 - Награда за шампиони, вековните секвои и Сръчната работилница на Искра

Ден 8 или как планината ни показа, че с нея шега не бива